NIEUW BLOGJE

Tsja, en dan sla je zoveel aan het bloggen (want, geen werk en huismiepen is niet bepaald je hobby) en plaats je wat meer fotootjes dan voorheen (want, er moet toch iemand naar kijken) en dan irriteer je je rot aan dat Blogspot dat die foto’s zo gekkelijk neerzet. Dus na wat gehannes stap je over op WordPress (want, dat zou beter moeten werken). Gelijk ook maar even de naam veranderd (want, dat Wendola-Kindercola is ook zo wat).

Dus zo is ineens mijn nieuwe blogje geboren, TAADAAA! Ik zal zo hier en daar nog wel wat sleutelen aan de lay-out en ik moet ook nog even goed uitvinden hoe WordPress werkt, maar aangezien ik nogal een ongeduldig typeje ben -of zoals mijn moeder altijd zegt: wat in je kop zit, zit niet in je kont- heb ik het maar gelijk allemaal online gezet. Lees ze!

6 thoughts on “NIEUW BLOGJE

  1. En dan meteen al een reactie!
    Ach, WordPress is ook niet alles, maar in ieder geval niet zo’n ramp als dat blogspot…Je kan er wel vrij veel mee.

Geef een reactie

