DE TERRORIST & DE GITAAR #2

Gisteren was het zover: de terrorist had haar eerste gitaarles. Ze had er heel erg veel zin in, maar was toch ook wel een beetje zenuwachtig. Want, “Ik ben dillekties en straks kan ik het niet.” Op het schoolplein overhandigde ik haar haar gitaar en wenste haar veel plezier. Ze ging gelijk uit school met de gitaarjuf mee en zo met die grote gitaar op haar rug leek ze toch nog wel een beetje klein. Om kwart over vier zou ik haar ophalen. De deur van het huisje van de gitaarjuf stond open en ik luisterde buiten even naar wat er zich binnen afspeelde. Met een hele grote glimlach op mijn gezicht. Thuis kreeg eerst ik uitleg over dat wat ze geleerd had en daarna was de draak aan de beurt. Ze ging het “dreuntje” (Bedoel je niet deuntje? – Nee, dreuntje.) oefenen en het E- en A-akkoord. Er werd geoefend direct bij thuiskomst, vlak voor het eten en ook nog na het eten. Want, “Ik vind het zó leuk mam!” Ik keek naar haar en genoot ervan. Ik vind het zó fijn als mijn draken zo blij zijn.

 

*klik op een foto voor de omschrijving en hele afbeelding*

5 thoughts on “DE TERRORIST & DE GITAAR #2

  1. je moet me toch nog eens uitleggen waarom je dat kind een terrorist noemt, ze gedroeg zich hier meer als een engeltje ^^
    en wat fijn dat ze er zo blij van wordt!

  2. Tjsa, ik had al een draak… De meeste mensen hebben prinsesjes als je de verhalen mag geloven, maar ik heb tot nu toe nog niet zoveel prinsesserigs kunnen ontdekken aan die twee van mij. Gelukkig maar. Ik ben zelf ook alles behalve prinsesserig. 🙂

Geef een reactie

