NIEUW HAAR

Ik moest dringend naar de kapper. Ik ging voor een knipbeurt, maar terwijl ik daar zat bedacht ik dat ik het misschien ook wel eens door de kapper kon laten verven. Want na een vakantie vol zout zeewater en zon, vond m’n haar mij niet heel erg aardig meer. Ik durfde het al niet meer te blonderen en wilde dus donderder. Maar dat is zo’n toestand. Gelukkig had de kapper tijd. Dus voor ik het wist, zat ik in de verf. De kapper mocht kiezen welke kleur. Vindt ‘ie leuk. 🙂 Ik trakteerde mezelf ook nog op een fijne dure shampoo en conditioner. Had ik wel verdiend, vond ik. Want, eerste afvaldoel van 20 kilo bereikt. Dus tijd om mezelf te trakteren. En dat paar laarzen dat ik gisteren kocht, telt niet. Dat had ik heul dringend nodig. Heus.

*klik op een afbeelding voor de volledige foto en een omschrijving*

2 thoughts on “NIEUW HAAR

Geef een reactie

