WE GAAN NOG EVEN WEG

De liefste is vanaf kerst fijn anderhalve week vrij. En eigenlijk wilde hij wel een weekje weg. Nou, dat wilde ik ook wel. Dus ik ben gaan zoeken op internet wat de mogelijkheden zijn. Mán, wat is dat duur. Ja, het kan wel goedkoop, maar dan zit je in een veredelde caravan. Vind ik geen goed plan zo midden in de winter. En er moet ook een zwembad zijn. Vinden de draken leuk. En het liefst een bad in de bungalow. Vind ik leuk. Ik vroeg voor de zekerheid even aan de liefste hoeveel hij uit wilde geven. Nou, en toen konden we gewoon een weekje boeken in een bungalowpark met zwemparadijs. Hoe fijn! Draken blij -door het dolle heen, omschrijft het beter-, de liefste blij, ik blij.

Nog 69 dagen. Dan zijn we even weg. Alweer. 🙂

2 thoughts on “WE GAAN NOG EVEN WEG

Geef een reactie

