SEXY ALS IK DANS

image

De terrorist zit sinds een paar maanden op gitaarles. In de kerstvakantie gaan ze naar een echte studio. Liedjes opnemen en meer van dat soort studiodingen doen. Indy en haar groepje doen “Sexy Als Ik Dans”. Ze heeft het hier zo vaak geoefend dat ik het onderhand niet meer kan horen.

Vanavond plaatste de gitaarjuf deze foto op Facebook en ik pikte ‘m. Omdat ‘ie zo leuk is. Omdat de terrorist er zo blij kijkt. Omdat Nielson net bij RTL Late Night “Sexy Als Ik Dans” zong en ik gelijk aan het gitaargroepje en de studio moest denken. En omdat ik stiekem wilde dat ik ook negen was en gitaarles bij juf Inge had. Dan had ik mijn gitaar erbij gepakt en heel hard met Nielson meegezongen en gegitaard.

* Met dank aan juf Inge voor de leuke foto. Niet alleen is zij de leukste gitaarjuf, ook is zij de leukste overblijfjuf. Volgens de terrorist, ik blijf nooit over. En juf Inge heeft ook een leuk blog. Volgens mij. De terrorist doet niet aan blogs. 🙂 *

One thought on “SEXY ALS IK DANS

Geef een reactie

