IK WENS

image

Het muziekpaviljoen hier in het dorp is in deze tijd van het jaar een wenspaviljoen. Op een briefje kan je je wens schrijven en dan ophangen. Nou heb ik niet zo heel veel wensen. Ik heb nl. al zoveel. Bovendien heb ik het allerbelangrijkste: fantastische draken, de liefste liefste en fijne vriendjes, vriendinnetjes en familie. 1 Ding heb ik niet en wil ik heel graag. Dus dat heb ik gewenst. De draken hadden wensen van een heel andere orde. Eentje daarvan zie ik nog wel in vervulling gaan. De andere gaat echt niet gebeuren. 🙂

Geef een reactie

