NIEUW JAAR!

We vierden Oud & Nieuw lekker met z’n vieren. We gourmetten, speelden spelletjes, zagen Ik Hou Van Holland, keken vuurwerk en deden leuk met sterretjes. In onze pyjama’s. Het was een heerlijk relaxte avond.

2014 is voorbij gevlogen. Het was ‘het jaar na’, een jaar van veel eerste keren. Nog steeds mis ik papa B., maar het gemis heeft in 2014 een plek gekregen. Een plek waar het niet meer zo allesoverheersend veel pijn doet. 2014 was het jaar waarin ik weer een beetje mezelf werd en genoot van kleine en grote dingen. 2014 was ondanks alle eerste keren een fijn jaar.

Voor 2015 heb ik geen wensen en geen goede voornemens. Ik neem het zoals het komt en geniet zoveel als ik kan. Van kleine en van grote dingen. Samen met hen die ik liefheb. Doen jullie dat ook? Happy New Year!

*klik op een afbeelding voor de volledige foto én een omschrijving*

2 thoughts on “NIEUW JAAR!

Geef een reactie

