EEN GOEDE DAG

Vrijdag was de eerste dag op mijn werk dat ik niet één op één ingewerkt werkt. Degene die mij op vrijdag inwerkt is één keer per twee weken vrij op vrijdag, dus ik kreeg wat taken voor die dag en als ik vragen had kon ik bij mijn andere collega’s terecht. Ik moest mailbox A in de gaten houden en alle inkomende mail verwerken. Ook moest ik formulieren B verwerken en beschikkingen C invoeren in het systeem. Ik heb een keer of vijf iets moeten vragen en verder kon ik het zelf. ’s Ochtends was er een rondleiding in het cellencomplex en samen met een collega van mijn afdeling ging ik daarheen. Het was hartstikke interessant en amusant bovendien, want degene die ons rondleidde deed dat vol enthousiasme. Het was een goede werkdag.

Ook ontving ik vrijdag mijn eerste salaris. Buiten dat het bedrag dat ik overhield me in het geheel niet tegenviel, was het zo’n lekker gevoel om weer geld op mijn rekening te krijgen waar ik ook echt voor gewerkt heb.

Ja, vrijdag was een goede dag.

3 thoughts on “EEN GOEDE DAG

Geef een reactie

