WAT ZEG JE?

Ik kwam op mijn telefoon een notitie tegen van dingen die de draken in het afgelopen jaar allemaal gezegd hebben. En ik moest er weer om lachen. Vooral de terrorist zegt soms hilarische dingen. En dan het liefst met een bloedserieus hoofd erbij… Het is slechts een klein deel van alle rare dingen die ze zeggen, maar meestal heb ik geen tijd om het ergens op te schrijven. Dan ben ik te druk bezig met heel hard lachen. 🙂

“God zou nu ouder zijn dan 2014. Oud hè?”
“Je kan heus je haar wel roze verven.” “Ja, maar wat als ik nou in dat bejaardentehuis kan werken?” “Nou, oma verzorgt ook oude mensen en die ziet er ook uit als een clown.” “Mam, tong jij wel eens? Heb je dat ook wel eens gedaan toen wij er waren? Wanneer gaan jullie dat weer doen? Ik wil een keer zien hoe dat moet.”
“Ik durf in Zandvoort echt niet meer in een hotel hoor. Je hoort allemaal verhalen dat ze zijn aangebrand.”
“Wat is een happererectie?” (Voor het geval je je afvraagt, de terrorist vroeg zich af wat hyperactief is.)
“Waar is mijn plastricum?” (De terrorist op zoek naar haar plectrum.)
“Als ik onder de douche sta, dan worden mijn borstjes groter. Dan komt er water in ofzo.” “Oh. Hoe dan precies?” “Nou, er zit een gaatje in voor de melk.”
“Mam, als je recht zoent, zit je neus in de weg. Dus als je nou gaat tongen, moet je dan ook je hoofd scheef? En hoe weet je nou welke kan je op moet draaien met je tong?”
“Bij welk ziekenhuis was dat ook alweer? Oh ja, het Kermis Gastenhuis.”
“Mam, toen B C ging verschonen, met die die diarree. Wat was dat toen daar? Je weet wel, daar beneden?” “Zijn piemeltje?” “Nee, er zat iets anders.” “Zijn balzak?” “IEUW!” “Ja, dat zie je toch altijd als je een piemel ziet?” “Nee joh gek. Je ziet mijn balzak toch ook niet?”
“Hoe kunnen katten zo liggen? Katten zijn echt lenig hoor. Ik kan echt mijn kont niet likken, dat kunnen zij wel.”
“Mam, het begint gewoon. Je moet het apseteren.”
“Waarom mag N wel nog lezen?” “Omdat jij 9 bent en zij 13.” “Ja, ik ben misschien wel jong, maar oud van geest.”
“Oehoehoehoe! TEN KUSH ME!” “Eh… Can’t Touch This?” “Nee, TEN KUSH ME!”

“Oh kijk mam, ze gaan hem reamineren.”
“Komen ze over de Zandvoortse Laan?” “Nee, ze wonen in Heemstede. Ze komen via die weg langs school”. “Eh… De Zandvoortse Laan dus.” “Oh, ik dacht dat dat de boulevard was.”
“Ik heb de tafel al ingedaan. Eh.. opgetafeld. Eh.. Gedekt.”
“Spurrènnowitsj? Wat is dat nou voor naam? Dat klink net als iets wat je op je brood smeert.” “Wij zouden zeggen Spiranovic.” “Whoehahaha! Dat klinkt als dat ding dat jij in je buik hebt.”
“Mam, ik heb mijn oksels geschoren. Moet je eens voelen hoe zacht.”

One thought on “WAT ZEG JE?

Geef een reactie

