IK ZEG OOK MAAR WAT

“Mam, heb jij echt maar met drie mannen wat gehad?” Ik twijfel een beetje wat ik hierop moet antwoorden en voorzichtig antwoord ik: “Eh… Nou, als je bedoelt verkering of samenwonen dan wel ja.” Ze laat deze woorden even op zich inwerken en als de kwartjes vallen, kijkt ze me met een nieuwsgierige, ondeugende blik aan. Ik heb direct spijt van mijn formulering, want ik weet wat er gaat komen. “Wat bedoel je eigenlijk met ‘dan wel’? Je hebt toch niet… eh…” “Wat?” “Ge-tong-zoend?!” “Eh…” “MA-MA!” “Met wie dan?” “Die ken jij niet.” “Ja, maar wie dan? Gert-Willem?” “Wie?!” “Ja weet ik veel, ik zeg ook maar wat.”

2 thoughts on “IK ZEG OOK MAAR WAT

Geef een reactie

