ZAL IK WEL OF ZAL IK NIET?

image

Toen ik uit mijn werk kwam, lag er een heel gezellig pakketje op de deurmat. Mijn swap is binnen! Ik heb ‘m even opengemaakt om te gluren en toen weer dicht gedaan, zodat ik samen met de terrorist kan uitpakken als haar swap binnen is. Is wel zo leuk vind ik. Maar nu hè, nu zit ik op de bank en hoor ik al die cadeautjes roepen. “Maak ons vast open, we zijn zo leuk!” “Hé pssst, gluur vast stiekem even!” Ik heb het nog niet gedaan, maar ik ben zó nieuwsgierig. Zal ik dan toch niet vast één cadeautje openmaken?

2 thoughts on “ZAL IK WEL OF ZAL IK NIET?

Geef een reactie

