BEDPRET

image

Nu de terrorist op turnkamp is, is het wel heel stil in huis. Zelfs de draak mist haar. Het heeft ook voordelen. Zo heeft de draak mij nu voor zichzelf en dat gebeurt niet zo heel vaak. Ze begon gisteravond in haar eigen bed, maar verhuisde al snel naar het mijne. Toen ik naar bed ging werd ze wakker en bleef dat ook een tijdje. Klaarwakker. Met de slappe lach. Ik probeerde net te doen alsof ik niet moest lachen, maar dat hielp niet. Daar werd het alleen maar erger van. Vanochtend ging het gewoon verder. We lachten om een grappig filmpje, onze ochtendselfies en elkaar. Heel hard.

Ik ♡ bedpret

Geef een reactie

