HAPPY BIRTHDAY SWEET CHILD OF MINE

image

Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je in mijn leven kwam en voorgoed mijn leven veranderde. Je eerste woordjes, je eerste stapjes, je eerste keer naar school: het lijkt wel vorig jaar dat je nog zo klein was. Toch is het vandaag al veertien jaar geleden dat ik jou voor het eerst zag. Veertien jaar geleden dat jij zo vanuit mijn buik rechtstreeks de weg naar mijn hart vond. Veertien jaar geleden dat ik overvallen werd door een allesoverweldigend gevoel van onvoorwaardelijke liefde dat nooit meer weg is gegaan.

Lieve lieve mooie draak van mij, al veertien jaar lang laat jij mijn hart regelmatig overstromen van liefde en trots. Vandaag word je veertien en feliciteer ik je. Met je verjaardag en met de mooie jonge vrouw die je bent. Happy Birthday sweet child of mine!

6 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY SWEET CHILD OF MINE

Geef een reactie

