CAMPINGLIFE #3

image

Vandaag werden we gewekt door een krijsend jongetje dat één tent verderop staat. Zo’n jongetje dat drie keer per dag een hysterische krijsaanval krijgt omdat er iets niet naar zijn zin gaat. Aangemoedigd door het gekrijs begon een tent daarnaast de hond mee te blaffen. Ik ging er even uit en besloot toen weer mijn bed in te duiken. Uiteindelijk kwam ik als laatste mijn bed uit en kon min of meer zo aanschuiven voor het ontbijt: pannenkoeken van de Skottelbraai! De draken nuttigden hun dagelijkse kopje vakantiekoffie en doken na het ontbijt het zwembad in. Om daar vervolgens pas tegen zessen uit te komen. De terrorist is inmiddels zo bruin dat de onderdelen die nog wit zijn ‘wel glow in the dark lijken mam!’ Nadat we ons hadden opgeleukt, reden we naar een gezellig restaurantje. Dat dicht was op maandag… Net als heel veel andere restaurants. Nou ja, we zagen wel veel leuks onderweg. Uiteindelijk gegeten in Saint Antonin Noble Val, waar we belachelijk lekkere chocoladetaart als toetje hadden. Wat de liefste en ik de hele middag deden? Genieten van het mooie weer en de rust 🙂

Geef een reactie

