SHOP SHOP SHOP

De kinderbijslag was binnen, dus gingen we shoppen. Om half tien zaten we in de auto naar Hoofddorp en dat is best vroeg voor ons op een zaterdagochtend. De shopdag begon met een avontuur in de parkeergarage. De slagboom stond open en ook nadat ik een paar keer op het knopje had gedrukt, gebeurde er niks. Ik reed daarom maar door en prompt sloot de slagboom zich. Dus nu stonden we binnen en konden we er niet meer uit, want geen kaartje. Na een aantal keer op de I knop te hebben gedrukt, maakte het gekraak uit het speakertje plaats voor een robotachtige stem die mij verzekerde dat het goed ging komen als we eruit zouden willen. Ik informeerde nog even voor de zekerheid of de robot er ’s middags ook nog was en na zijn bevestigende antwoord, besloten we dat het tijd was om te shoppen.

We shopten in twee rondes, lunchten bij de Febo, plasten bij La Place en het kwam inderdaad goed bij de parkeergarage. We kochten echt BELACHELIJK veel, ook heus echt wel nuttige dingen en gingen moe naar huis. Om daar onze nieuwe pyjama’s aan te trekken en Dance Dance Dance te kijken.

ik ♡ nieuwe pyjama’s


*klik op een cirkel voor de volledige afbeelding én omschrijving*

2 thoughts on “SHOP SHOP SHOP

Geef een reactie

