image

Dag lieve pap,

Na bijna drie jaar mis ik je nog steeds. Niet elke dag overheersend veel, maar heel vaak kleine beetjes. Als ik op het circuit ben bijvoorbeeld. Of op zo’n dag als vandaag. Oh wat zou ik je graag nog even vast willen houden en lachen om je foute grappen en grote mond. Zeggen hoeveel ik van je hou en kleine en grote momenten met je delen. Tompoucen met je eten of een pannenkoek met spek. Nou ja, jij dan, ik hou niet zo van pannenkoeken met spek.

Ja, ik mis je nog steeds. Heel vaak kleine beetjes. Maar ik denk met heel veel liefde aan je terug. Heel vaak grote beetjes.

Waar je ook bent, heb een fijne vaderdag en weet dat we aan je denken.  Met misschien wel een traan, maar vooral met een lach.

Dikke kus van mij!
W

2 thoughts on “

Geef een reactie

