SNEEUWAVONTUUR

Het sneeuwde. Eindelijk, vonden de draken. Best jammer, vond ik. Ik hou nl. niet van sneeuw. Maar ik deed net alsof ik het wel leuk vond. Het begon met een klein beetje, maar zaterdagavond ging het ineens best hard sneeuwen. De draken lagen al in bed, ze sliepen nog niet maar waren er wel bijna klaar voor. Ik vroeg of ze buiten wilden spelen en genoot van hun reacties. “Nu? Echt waar?!” En daar gingen we, dik aangekleed, de sneeuw in voor een sneeuwballengevecht in het donker. En leuk dat we het vonden! Ja, ik ook 🙂 De volgende ochtend waren we, voor ons doen, alweer vroeg aan het buitenspelen. Sneeuwballen gooien, achter elkaar aan rennen, ons verschuilen voor de aanvallen, sneeuwengelen maken: we deden het allemaal. Totdat we zo koud waren en onze hoofden zo rood als een zontomaatje waren dat we binnen moesten opwarmen. Ja, het was een leuk sneeuwavontuur.

*klik op een cirkel voor de volledige afbeelding en omschrijving*

2 thoughts on “SNEEUWAVONTUUR

  1. heerlijk. ik eh, had er geen zin in. de sneeuw kwam voor mij wat te laat, ik zit al weken met m’n hoofd in de zeglentekomnumaartevoorschijn-modus, en ja, ik weet, daar ben ik dan weer wat vroeg mee 😉

Geef een reactie

