Ze had een opdracht, een hele moeilijke. Al weken had ze eraan gewerkt, met alles wat ze in zich had. Toch zag ze er als een berg tegenop. Als het echt niet lukte, dan hoefde het niet. Maar ze deed het toch. Waar ik bij was. Ik keek naar haar en zag hoe moeilijk ze het had. Maar ondanks dat zette ze door. Mijn tranen zaten hoog, maar ik hield ze zo goed en zo kwaad als het ging binnen. Later, later als ze zelf kinderen heeft, zal ze pas beseffen wat moederliefde met je hart doet. Met welke kracht moederliefde gepaard gaat en hoe ongelooflijk veel je van dat stukje van jou kunt houden. Mijn mooie grote dappere draak, mijn prachtige kind dat mij moeder maakte en met mij aan het grote onbekende avontuur dat moederschap heet begon. Ik hou van jou met alles wat ik in mij heb. Ik ben trots op jou met alles wat ik in mij heb. Jij maakte mij tot dat wat ik het liefste ben: jouw moeder.

2 thoughts on “

Geef een reactie

