ZE HEEFT HET GEWOON GEFLIKT

Ze slaagde met vlag en wimpel, mijn grote draak. Ze had een cijferlijst waar je u tegen zegt en waar mijn moederhart dansjes van ging doen. Want het was me het schooljaar wel. En als je dan met zulke cijfers laat zien wat je in je mars hebt, dan gaan moederharten dansjes doen.

Vorige week was de diploma-uitreiking. En wat was het leuk! De leerlingen werden in groepjes geroepen en voor elk groepje werd een lied gezongen of een toneelstukje gedaan of een gedicht voorgelezen. Ja, er werden zelfs dansjes gedaan. Door de leerkrachten. Hoe leuk is dat! Ik zat ongeveer de hele avond met mijn tranen gevaarlijk dicht achter mijn ogen, maar ik hield het -net aan- droog. Maar mán wat ben ik trots op dat kind! Ze heeft het gewoon geflikt!

*klik op een cirkel voor de volledige afbeelding én een omschrijving*

5 thoughts on “ZE HEEFT HET GEWOON GEFLIKT

  1. oh man, wat had ik surrogaatdiochter ook graag naar het montessori zien gaan, nu ze het ecl niet gehaald heeft.. als ik dit lees weer.. maar blijkbaar hebben ze voor instroom in de 2e een wachtlijst van 3 jaar? (heel apart, lijkt me dat er dan never nooit iemand kan instromen in de 2e? maar goed..)
    nogmaals van harte gefeliciteerd! op naar de eindmusical van de HS 😉 hahaha

    1. Dat is echt jammer! Maar ja, weinig uitval en broer/zusregeling dus erg weinig/geen plek om in te stromen. Wel heel jammer, want ik weet zeker dat ze het daar heel leuk zou hebben gevonden! Musical is morgen 🙂

Geef een reactie

